How I survived America

Inentingen en een visum aanvragen!

Hoi Iedereen,

Ik ben de laatste weken druk in de weer geweest met alle inentingen die ik moest halen. En het zijn er niet 1 of 2, nee, om inentingen kunnen Amerikanen zich behoorlijk druk maken. Na hepatitus A/B coctail 2x te hebben gehad wil mijn school in Amerika dat ik ook nog een 3e prik ga halen, alleen tussen de 2e en de (niet verplichte) 3e prik moeten zes maanden zitten. Daarom zal ik de prik in amerika moeten halen. Omdat de U.S. overal zekerheid van wil hebben moest ik daarom nog een verklaring hebben van mijn dokter. En die is nu eindelijk (na wat tegenslagen) opgestuurd. Maar dan zijn we nog niet klaar...

Nee, ik moest ook nog een TBC mantouxtest nemen, TBC bloedprikken en een DTKP prik tegen kinkhoest. Ook daar nog wat probleempjes (De GGD heeft me een verkeerde inenting gegeven

Undecided
), maar als het goed is, en ik DTKP op 22 juli haal, is het eindelijk klaar.

Verder ben ik ook nog na heel wat administratief werk voor mijn visum naar het consulaat geweest met m'n moeder. Verliep heel soepel, na een half uurtje al weer klaar en er daarna maar een mooi dagje A'dam van gemaakt.

Van te voren wist ik niet dat er nog zoveel werk in het voorbereiden zit. Gelukkig is alles bijna klaar en dan kan ik beginnen met pakken en over 3 weekjes eindelijk posten vanuit The United States of America!

Bedankt voor het lezen! (en mijn gezeur aan te horen

Wink
)

Majbritt

Reacties

Reacties

Michiel

Leuk om zo te kunnen lezen over je VS-avontuur! Groetjes Chiel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active