How I survived America

Fantastisch Nieuws

Hoi Allemaal,

Het is natuurlijk al weer even geleden, (het regelmatig bijhouden van een blog zag ik zelf al als een klein probleempje), maar ik heb in mei te horen gekregen dat een Host Family mij had gekozen. Ik wist in de meivakantie (eind april) al dat er een potentieel gezin was, omdat ik een doubleplacement had (nog een exchange student uit een ander land) en daarvoor iets moest ondertekenen. En na twee weken wachten kreeg ik het nieuws!

Ik kreeg een friend request via facebook van iemand uit Amerika. Dat kon niet anders dacht ik! Meteen beantwoord, en ja hoor, dat waren mijn 'Host Parents'. De week daarna werd ik ook gebeld door TravelActive, er moest nog iets geregeld worden met de school, maar dat is helemaal goedgekomen.

Ik vertrek op 29 juli vanaf Schiphol naar New York, samen met groep 1. Daarna vlieg ik door naar Omaha, Nebraska! Daar ga ik wonen voor 10 maanden. Ik kom in het gezin van de Lhamon's. Het gezin bestaat uit Brian (46), Vonda (42), Erin (19) en Braeden (11). De school waar ik op terecht kom heet West Millard High, 'Home of the Wildcats'. Ik heb al heel leuk contact gehad en zelfs al geskyped.

Het wordt nu allemaal wel heel 'echt', maar ik heb er ongelofelijk veel zin in!

Groetjes!

Reacties

Reacties

Talitha

Wat leuk! Ik ga zeker je blog in de gaten houden en veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active