How I survived America

The next chapter..

Hoi, welkom op mijn blog!

Ik ben Majbritt Tess, een 17 jarige (nu nog havo-student). Na mijn examens hier in Nederland heb ik besloten een jaar naar 'The U.S.A' te gaan om daar als exchange student te leren over de Amerikaanse cultuur, Highschool te volgen en natuurlijk een fantastisch jaar te hebben.

Dit wil ik natuurlijk delen met mijn vrienden en familie en daarom heb ik deze blog gemaakt. Ik probeer hier met enige regelmaat ;) een bericht te schrijven.

The next chapter begint vandaag, ik heb namelijk te horen gekregen dat ik geaccepteerd ben voor het Highschool programma van TravelActive en Ayusa! Ze gaan nu (hopelijk) op zoek naar een gastgezin. Ook krijg ik binnenkort een uitgebreid acceptatiepakket en sta ik op de website van ayusa (deze niet bezoeken, want dan wordt je als potentiëel gastgezin beschouwd)!

Zodra ik meer weet horen jullie het!

Groetjes, Majbritt

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active